买琴买鼓,就找魔菇!

 找回密码
 注册
搜索
查看: 1741|回复: 0

Lugt muggen Nye Sko

[复制链接]
发表于 2014-7-18 13:17:52 | 显示全部楼层 |阅读模式
吉他中国微信公众号

Nye sko lugt muggen

Jeg fik mig i forgårs et par nye Lacoste sneakers fra stormagasinet hengivet (var lige ned sat tyk.

Nu har nike free 5 jeg fundet i weekenderne, der begynder efter ca 1 2 Nike free danmark timer, så morsom kunstig kemisk lugt billige nike free run (minder mig lidt af de 10 Deichmann nike sko dame undervisere).

Jeg havde aldrig selv! Som man køber dyre Lacoste Shoes (selvom de ned blev indstillet), og de billig nike free 5.0 dame nike sko lugter af Deichmann!

Med min billige nike shox tidligere Nike og Puma havde jeg aldrig sådanne problemer.

Er der nogen der har en nike free 3 idé om, hvordan jeg kan få skoene lugt?

Hilsen Synes ofte at seindenn skoene er udelukkende fremstillet i billig nike free 5 nike sko Fjernøsten (Kina), og nu her er en masse kemi ren. nike free 5.0 Jeg har også hørt om jem, som havde købt nike lunareclipse på ebay flip flops i Buffalo. Men denne model var ukendt for mig. De havde angiveligt følger tioner gennemtrængende gummi / plast / kemisk lugt, der blev fjernet noget. nike free 5.0 herre Han havde til at smide i skraldespanden. Det var i øvrigt fandt, at falske Bøfler var. Fordi jeg har endda flip flops fra Buffalo, men den virkelige, og som er nike free run billig lavet af læder og selvfølgelig ikke stinke.

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

Archiver|手机版|小黑屋|吉他中国官方

GMT+8, 2024-9-30 21:28

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回复 返回顶部 返回列表